Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží

V e-shopu Kabelky-obchod.cz je možné vrátit zboží do 90-ti dnů od převzetí (zákon nařizuje 14-ti denní lhůtu). Tato možnost zaručuje zákazníkovi dostatečnou dobu na rozmyšlenou, zda je zboží, které pořídil bez možnosti fyzické prohlídky, odpovídající jeho představám. Neslouží ovšem jako půjčovna a proto je jedinou podmínkou Vrácení zboží do devadesáti dnů to, že nebylo používáno.

Při vrácení nepoužitého zboží postupujte takto:

  • zabalte zboží do vhodného přepravního obalu
  • přiložte fakturu a na její rub uveďte číslo účtu, na které vrátíme peníze, popř. číslo artiklu zboží na výměnu
  • přiložte případné dárky nebo jiné benefity, které souvisely s Vaším nákupem
  • předejte balík k přepravě a odešlete na adresu uvedenou na faktuře: Kabelky-obchod.cz, U Koupaliště 792, 35735 Chodov
  • oznamte nám tuto skutečnost e-mailem

Zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzato. Peníze na Váš účet vrátíme neprodleně, obvykle do tří pracovních dnů od přijetí zásilky. Částka je totožná se sumou, kterou zákazník zaplatil při nákupu, tedy včetně poplatku za dopravu či platbu, pokud byl účtován. Náklady na přepravu zpět do obchodu jdou na vrub zákazníka.

Reklamace

Na veškeré prodávané zboží je poskytována záruční doba 24měsíců od převzetí. Během celé této doby je možné vadné zboží reklamovat zasláním na adresu Marian Michalík, U Koupaliště 792, 35735 Chodov. Při odesílání reklamace postupujte shodně jako v případě Vrácení zboží s tím rozdílem, že na rub faktury popř. v přiloženém dopisu uveďte ještě popis vady a návrh způsobu řešení reklamace. Obdržením zásilky je zahájeno reklamační řízení. Jeho trvání je individuální, ale ze zákona nesmí trvat déle než třicet dní. 

Zboží k reklamaci musí být předáno kompletní, nelze reklamovat jen jeho část. Důrazně také doporučujeme výrobek, u kterého se projevila vada, dále nepoužívat a tím zajistit, aby nedošlo k prohloubení vady, a neprodleně reklamovat. Během reklamačního řízení se totiž posuzuje celkový stav výrobku, vada jako taková, doba užívání - tedy od převzetí do reklamace. Na informaci, že zboží leželo rok a půl vadné ve skříni bohužel musí být pohlíženo jako na užívané po tuto dobu.

Mějte prosím na paměti, že, ačkoli je vada na zakoupeném výrobku k vzteku, urážením personálu ke zdárnému a rychlému vyřešení dané situace nedojdete. Neprodáváme naše zboží s vědomím, že je nebo bude vadné. Naopak. S využitím dlouholetých zkušeností se snažíme důkladným výběrem vyhýbat problematickým výrobkům. Každá reklamace nás mrzí, řešíme ji rychle a ke spokojenosti zákazníka.

 

Kontakt

777900473
777900473

Facebook

Nákupní košík

Položky:
Cena:
0
0 Kč

Přihlášení

Nemůžete vyplnit toto pole